louiseylacamera

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av louiseylacamera - 26 mars 2011 17:05

hejhej


sitter här med clara, Rebecka och Som.

vi skulle lämna amelie och eleni på busshålplatsen mitt i mot "milano". en pizzeria typ. när vi stog där fick jag ett sms av kalle Jergmo där det stog titta på milano. men jag kunde inte se genom glaset så han skrev att jag skulle komma in, då satt han, Martin hezsö och agaton och åt kebab, jag fick faktiskt ta lite pommes av Kalle, snällt! :D

haha


agaton sa att dom skulle spela handbollsmatch senare så när eleni och amelie hade stuckit så stack jag, clara, som och bella och tittade på P-97 när dom spelade matchen.


sen pallade inte vi sitta kvar så vi stack. vi gick hit hem till mej och när vi kom hem så stog Jonathan (min storebror) och hans kompis victor och sköt typ hagelgevär på en docka!? hahah


nu sitter jag och spelar spel på skype med basse! jag vinner!


ikväll ska vi ha gäster och grilla! så sjuukt gott 

men nu måste jag sticka för jag ska laga mat


puss   

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards