louiseylacamera

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av louiseylacamera - 21 mars 2011 20:25

hejhej


detta är vad jag tycker om dessa personer om när dom såg bäst ut, Nu elr Då?


   

Hugh Grant


   

Billy Gilman


   

Jake Gyllenhaag


   

Justin Bieber



sen måste jag bara fråga en sak, tycker ni att dom här är lika?

jag tycker det, iaf på bilderna


   

hahah min brorsa och justin bieber


hejddååååå


puss   

Av louiseylacamera - 21 mars 2011 17:10

hejhej


har precis vatt ute och hoppat stuttsmatta! jonathan min brorsa hoppade med mej, han har sagt hela tiden "jag kan göra bakåtvolt men jag orkar inte nu", nu var det upp till bevis! han bah "fan detta har jag inte gjort på typ 1,5 år".  när han försökte var han ju nära på att landa på nacken!! hahaha han e inte så grym som han säger! ;)

   söt-.-


nu lyssnar jag på musik


dagens låt:

Barenaked Ladies – If I Had $1,000,000


den e braaa


om en timme typ kmr en kompis och så ska vi hoppa stuttsmatta, jag lärde honom bakåtvolt i somras :D jag e ju gryyym! hhaahah nepp..


den filmen jag, bella och mina kusiner tittade på hette "air force one"
den var sjukt bra, REKOMENDERAS

     



idag skulle jag gått på handbollsträning men det blev inställt, vet inte vrf :S


har inte mkt mer att skriva sååå...


puss   



Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards