louiseylacamera

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Lite tråkig allmän fakta.....

Av louiseylacamera - 8 augusti 2011 20:03

Tjeena, har sär tråkigt så vad gör man...?


ALLMÄNT…

fullständigt Namn: Louise Maja Paulina Brandt
Piercingar: hål i öronen...(i naveln bär jag fyller 15!!)
Tatueringar: nej 
Längd: typ 172 cm
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: mörkblond
Är du kär i någon: Ja :P
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag har det så bra här :)
Tänker du på självmord: nej ? 
Tycker andra att du är attraktiv: de beror på vem du frågar
Vilket shampoo använder du: ?
Vilken parfym använder du: 6 olika.... 
Vad är du rädd för: höjder....
Gillar du att tvätta: nä men man gör vad som behövs...
Gillar du Berg-och-Dalbana: jadååå


SENASTE…

Film du hyrde: i spit on your grave (så jävla äcklig!)
Film du köpte: Never say never på dvd :D
Låten du lyssnade på: Om sanningen ska fram
Låten du hade på hjärnan: om sanningen ska fram?

Personen du ringde: William Brandt
TV program du tittade på: kmr inte ihåg, kollar nt så mkt på tv...


FAVORIT…
Mat: fondue
Låt: vet inte har ingen speciell c(:
Sak att göra: Handboll & fotboll, vara med vänner
Sport: Handboll och fotboll
Dryck: mjölk!
Kläder : de jag andvänder :)
Film: never say never på DVD!


ANTAL…
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte antagningen ganska många gånger (håller inte räkningen)
Ärr du har på kroppen: vet inte, räknar dom inte


SENASTE…
Bok du läste: någon man blev tvingad till att läsa
Personen du fick mail av: Facebook....
Personen du fick brev av: ingen aning?
Personen du fick sms av: Simon tyredal


ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: sovit, lagat middag, tränat....

Var det kul: va de väl...
Hur tidigt stiger du upp: 11 - 15
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: antagligen bara tråka eller film :)
Är du seriös: oftast
Vad är du allergisk mot: nä inte vad jag vet
Var har du ont: hjärtat...(skoja) nä men benet... :( 
Använder du hårspray: nä kanske ibland
Kan du stå på händer: aa, men inte länge


ÖVRIGT MER…
Salt eller socker: socker ofc ! 
Gillar du ketchup: fyfaaan
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: ja det va jag väl...elr sådär
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt som går att dansa till

Stockholm är: en stad jag vill till! (grönan!!)
Göteborg är: En stad med söta pojkar
Kan du sjunga: verkligen inte
Mer värt än guld: min familj och mina underbara vänner 
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska inte bli skoj: Att börja skolan snart -.-
Sparar till: systemkamra (de går inte så bra)
Väntar på: nästa sommarlov.....
Pålägg som gäller: inget...
Dagens dryck: MJÖÖÖÖLK....muuuu

 
 
Amelie

Amelie

8 augusti 2011 20:32

wow hon har bloggar efter tusen år välkommen tillbaka till bloggen xD

http://amelielykkegaard.blogg.se

louiseylacamera

8 augusti 2011 23:14

tack så mycket....
hade tråkigt käääre du §

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louiseylacamera - 29 maj 2011 19:35

hallååå!   sitter vid datorn hos min farmor. firar morsdag för henne här, har ingen annan att fira det till ju :/ menmen...   igår va jag med måååns!! deet var kul, vi grillade i stadsparken i lund, sen gick vi runt lite och så.   dom ankorn...

Av louiseylacamera - 26 maj 2011 20:00


Tjeena coolingar!   jag är glad idag :) vet inte varför men det bara är så och det gillar jag! att vara glad är livet! hela kroppen är helt speedad för jag har så mycket längtan i mig! stadium sportscamp om 30 dagar och kan knappt bärga mig! sen ...

Av louiseylacamera - 25 maj 2011 18:28

Hallå!! :D   helvete vad längesedan det var jag bloggade senast! ganska många har faktiskt frågat om nt jag kan göra ett inlägg snart    det fick bli nu     jag har bara vatt i skolan idag faktiskt, först den dryga bajs-spanskan. sen hade vi ...

Av louiseylacamera - 2 maj 2011 18:55

tjeeeeeeena!   va ju ett tag sedan jag bloggade senast så vafan, klart jag ska göra det nu!   i helgen va det ju Valborg som alla vet :D hade den BÄSTA kvällen! 3 kompisar från malmö kom, vi hade det bäst :)  bilder:               ...

Av louiseylacamera - 9 april 2011 23:41

Hejhej, nu e jag äntligen i sängs efter en hård dag, jag har inte mkt ork kvar. ligger o smsar bara. Julia stack precis. hon somnade i soffan så jag fick väcka henne o säga att hon skulle dra hem, jag behöver sömn för jag ska på zonläger imorn bitti ...

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards