louiseylacamera

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

YEEah

Av louiseylacamera - 25 maj 2011 18:28

Hallå!! :D


helvete vad längesedan det var jag bloggade senast! ganska många har faktiskt frågat om nt jag kan göra ett inlägg snart    det fick bli nu  


jag har bara vatt i skolan idag faktiskt, först den dryga bajs-spanskan. sen hade vi no, kollade bara på bilder på FÅGLAR! fåglar är nog det bästa jag vet! (elr nt). efter det hade lilla jag so! först hade vi SO-tolvan. ganska kul faktiskt :) på so:n gör vi typ tidningar nu, då skulle vi ta en flumm bild på hela klassen, den blev ball! jag och malin har han om "humor delen" i tidningen :) efter det hade vi engelska, vi kollar bara på film hela tiden :) laaaajk! den heter babel. grymt konstig/äcklig film! döva kineser skjutna amerikaner och naasty araber. det e vad som e i den. EEFtöööör det hade vi religion. skulle bara skriva typ 5 meningar sen fick jag göra hänga gubbe på tavlan :) sen slutade vi den lektionen. efter religionen hade vi Matteprov :( kändes helt okej faktiskt. SEEEN SLUUUUUTADE VI :D:D:D:D


har bara suttit hemma och slaggat efter skolan. är grymt trött idag. fasst det var jag i och för sig igår med.......och i förrgår......och i förrförrgår....och ja, i princip hela veckan. blir sjukt trött eftersom att jag vaknar vid 6 tiden för det är så ljust ute. sover då bara 6 timmar per natt. men just nu chattar jag med amelie och försöker boka tid till tåg för vi ska till SSC om 31 dagar!!! längar!


lite sammanfattning sen tiden mellan valborg och nu:


  • har haft en TREEEVLIG dag med Philip, Fredrik och amelie.                                 
  •  haft en gr8 dag med måns!   jag tyckte han kunde ta en sån när vi va på BK
  • sen har klassen cyklat till löddesandskog och origenterat!! buuu på det! jag gick med malin, men vi stannade när vi gått 100 meter för att vänta på simon och jacob, blev mkt roligare så! 

                                           simon och jacob.   





nu kmr brorsan och tar datorn så byebye :)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louiseylacamera - 8 augusti 2011 20:03

Tjeena, har sär tråkigt så vad gör man...?   ALLMÄNT… fullständigt Namn: Louise Maja Paulina BrandtPiercingar: hål i öronen...(i naveln bär jag fyller 15!!)Tatueringar: nej Längd: typ 172 cmSkostorlek: 40-41Hårfärg: mörkblondÄr du kär i ...

Av louiseylacamera - 29 maj 2011 19:35

hallååå!   sitter vid datorn hos min farmor. firar morsdag för henne här, har ingen annan att fira det till ju :/ menmen...   igår va jag med måååns!! deet var kul, vi grillade i stadsparken i lund, sen gick vi runt lite och så.   dom ankorn...

Av louiseylacamera - 26 maj 2011 20:00


Tjeena coolingar!   jag är glad idag :) vet inte varför men det bara är så och det gillar jag! att vara glad är livet! hela kroppen är helt speedad för jag har så mycket längtan i mig! stadium sportscamp om 30 dagar och kan knappt bärga mig! sen ...

Av louiseylacamera - 2 maj 2011 18:55

tjeeeeeeena!   va ju ett tag sedan jag bloggade senast så vafan, klart jag ska göra det nu!   i helgen va det ju Valborg som alla vet :D hade den BÄSTA kvällen! 3 kompisar från malmö kom, vi hade det bäst :)  bilder:               ...

Av louiseylacamera - 9 april 2011 23:41

Hejhej, nu e jag äntligen i sängs efter en hård dag, jag har inte mkt ork kvar. ligger o smsar bara. Julia stack precis. hon somnade i soffan så jag fick väcka henne o säga att hon skulle dra hem, jag behöver sömn för jag ska på zonläger imorn bitti ...

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards