louiseylacamera

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av louiseylacamera - 26 maj 2011 20:00

Tjeena coolingar!


jag är glad idag :) vet inte varför men det bara är så och det gillar jag! att vara glad är livet! hela kroppen är helt speedad för jag har så mycket längtan i mig! stadium sportscamp om 30 dagar och kan knappt bärga mig! sen är jag glad för att jag är vidare till både Landskrona lägret i fotboll och en annan sak som jag inte fick säga, hemlis, thihi :)


jag har tränat väldigt mycket de senaste dagarna. jag får inte träna fotboll och handboll och sådant pga mitt skadade knä så jag har tränat styrke och fys för fullt! har världens träningsverk i magen just nu och armarna bara hänger ner, beachen 2011 nästa?:) på tal om beachen....längtar så sjukt till sommarlovet! jag ska på landskrona lägret, stadium sportscamp och gothia cup :) fick välja mellan att åka till Spanien och Frankrike eller att åka på gothia cup, jag valde då gothia cup. man sviker ju inte laget såklart och sen orkar jag bara inte åka till SPAIN AND FRANCE xD


nu sitter jag vid datorn och bara chillar, äter mat oxå, äcklig dum bajs-fisk :( hatar fisk. 


come home to me, come home to me, if home is where you are, then home is way to far...away.... 


jag e busig! jag skrev hela "baby" låten på bänken i skolan. men det gör absolut ingenting! det var redan någon som hade skrivit "friday" låten på den, så jag skrev "baby" låten bredvid för den är 10000000000000 gånger bättre! men sen hade jag ju ingenting att göra på lektionen så då får man hitta på något som fördröjer tiden :)


detta är det sötaste jag någonsin sett!


snacka om bästa klassen någonsin

 

guud, jag fryser knäna av mig! haha (björn gustafsson i "wow-jocke")


han e så sjukt ball björn gustaffson!




bäst eller vad? :o


jaduu, vad har man gjort idag då....jag har bara suttit och slaggat vid tv:n idag igen förutom att jag också tränat. men annars är det bara det. tråkig jag är.


gööllig baaby!



haha, jag kmr ihåg hur grymt mycket jag gillade Declan Galbraith när jag var yngre xD



nooooo, det regnar ute :(



jag har tråkigt så jag bara skriver.... nä vet ni vad, jag ska kolla på en film nu, myyysigt!! älskar det!! :D:D:D:D:D


puss på dig!!   

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards