louiseylacamera

Alla inlägg under april 2011

Av louiseylacamera - 9 april 2011 23:41

Hejhej, nu e jag äntligen i sängs efter en hård dag, jag har inte mkt ork kvar. ligger o smsar bara. Julia stack precis. hon somnade i soffan så jag fick väcka henne o säga att hon skulle dra hem, jag behöver sömn för jag ska på zonläger imorn bitti i landskrona. så sjukt drygt!! det kmr va i 7 jävla timmar! pallar inte med det...nu måste jag sova så pusspuss o godnatt<3

Av louiseylacamera - 9 april 2011 19:15

hejhej


nu håller jag på o ska fixa en annan design till bloggen! ska nog bli Justin bieber design :) men det e så kompliserat med alla dessa koder man ska ha och sånt, kunde man inte bara ha ngt enklare? menmen så e det..


har precis duschat, har spelat fotbollsmatch mot landskrona f96, vi vann med 3-1 och jag gjorde 2 mål :D fasst det var bara träningsmatch :/


ikväll kommer julia hjortsman :) ska sticka o köpa chips nu, vill ha det ist för godis :P


måste gå nu innan ica stänger!


det finns ingen sötare än du? 


pusspuss   

   

Av louiseylacamera - 4 april 2011 15:48

hejhej


sitter hemma, lite deppig såklart har urnsatt min mamma idag, Älskar dig hjärtat (L)


I fredags var jag på Justin biebers konsert i Danmark, oförglömligt! sjukt häftigt, Älska justin bieber såååå mkt!


igår va jag på carolas konsert i Malmö, Isabelles gudmor ville bjuda mej och bella på det efter allt vi gått genom. tack Hille <3


Dagens låt:

Carola – Allt Kommer Bli Bra, Mamma



 sjukt fin tkr jag, allt betyder så mkt för mej i denna sången (L)


nu ska jag byta om till handbollskläder, jag e väldigt trött nu men måste gå på den idag. jag e fortfarande lite deppig :(


menmen, ska byta om nu


puss   



Av louiseylacamera - 1 april 2011 07:11

hejhej


isabelle och jag vaknade klockan 6! vi fixar lite stuffs till konserten ikväll, IKVÄLL! kan knappt bärga mej! längtar som fan nu, OMG!


igår stack jag och köpte nytt minneskort till kameran, måste ju ha mkt plats för bilder jueee, vi kmr nog ta hur många som hellst!


min syrra sitter fan och snackar på facebook med christian beatles och caitlin beatels , de 2 e 2 av justin biebers bästa kompisar! 


hahah måste bara visa, jag kunde ju inte styra mina händer som nyfödd!!


jag till vänster 

     

typ skjuter mej själv ;)



justin bieber på lopez tonight


Dagens låt:

Justin Bieber – Down To Earth - Acoustic Version


syrran och jag har gjort ett  justin bieber plakat!


    yeah!!!


puss   

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards