louiseylacamera

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av louiseylacamera - 13 mars 2011 21:29

hejhej,sitter nu i badkaret och Bloggar på mobilen! allt för ett inlägg..i fredags begravdes min mamma, det var på fint i kyrkan..älskar dig mamma (L)torsdag-lördag har några kompisar från sthlm vatt här, hade inte träffats på 5 år men nu kan vi inte släppa varandra! haha så vet inte hur vi klarade 5 hela år när vi nu inte ens klarar 24 timmar:s dom är bäst helt enkelt och mysiga!igår va jag först med felix och Malin, vi tittade på 2 filmer, sen hade vi tråkigt på vi ringde på Filip och frågade om han ville följa med oss till mej, Det ville han. sen när vi kom dit så tyckte vi att ngn annan också skulle komma så Philip sandberg kom hit, men efter ett tag skulle han sticka så efter det frågade Bella s, Elin a och Kajsa om dom fick komma och det fick dom, sen gick vi ut lite och sen gick vi till Elin, då var klockan 00.30 typ när jag kom hem, haha, idag har jag spelat fotbollsmatch och Handbollsmatch, det gick bra i handbollen men inte i fotbollen:( jag har så förbaskat ont i knät :(så Nu har jag bådat i en timme så ska gå upp nu, hejdå, puss

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards