louiseylacamera

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av louiseylacamera - 16 mars 2011 19:33

hejhej


sitter nu och tittar på Family Guy :D älskar't!

 älskar förkortningen "älskar't"

Älskar't!


jag vet inte vad jag ska skriva om nu..

hade bara lust att göra ett inlägg.


haha fett konstigt

mamma och pappa hade sparat tidnings annonsen där det stog att jag och isabelle hade födds. på samma annons stog det att Felix bille hade födds, va med honom i Lördags..

jag har tittat på annonsen många ggr men aldrig sett det förs nu

   


jag e såå sötsugen :(

men har ingenting hemma :/


puss  

Av louiseylacamera - 16 mars 2011 15:57

hejhej


har precis ätit upp dom sista 3 cupcakesen som fanns kvar :D gott

jag e så sjuukt onyttig!


är inte hon sjukt duktig på att sjunga?

tycker jag iaf



nu har jag typ högsta volym på högtalarna och lyssnar på musik!! sjukt högt!

Älskar't!


hhaaha titta min klass när jag gick i 3:an! (jag e längst upp till höger)

  

hahahahah



hur fan ser man ut?

haha wtf?

  

hur fan såg man ut!?



haha titta min brorsa då! Posar'N

  


hahaha


nu är syrran och clara på nova, jag fick inte följa med av isabelle >:(

dummis


nu har jag inte mycket att göra


puss  







Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards