louiseylacamera

Alla inlägg under februari 2011

Av louiseylacamera - 21 februari 2011 12:41

HejHej, sitter vid mobilen så man kan inte ändra på texten, kanske inte på kul att läsa då, Olivia lindfors sov över här, super kul! just nu har vi precis vaknat av att pappa ringde min mobil, annars skulle vi sovit längre! klockan är 12.34, morgon trötta kan man säga, hahasitter och läser 1000 kp tidningar, det e roligt. Olivia skrattar sina cp skratt för hon läser flamms och tramms, nu ska vi äta pannkakor, puss

Av louiseylacamera - 21 februari 2011 00:49

HejHej, sitter fortfarande har inne i det lilla rummet-.- men med har ganska kul ändå;) har fått in en data! fasst jag sitter fortfarande vid mobilen:p haha, stort bråk mellan oss och killarna!! barnsliga...haha, fett kul Olivia lindfors<33puss

Av louiseylacamera - 20 februari 2011 22:41

Hej Hejsitter och bloggar från mobilen för första gången!! är med Olivia och Bella nu, vara bröder har låst in oss i ett litet, litet rum och vägrar att låsa upp! sitter här och chattar med omvärlden. dom har satt en soffa utanför! vi har suttit här i hela 5 minuter!!!!hur länge ska vi klara det!? vi blir mentalt sjuka, känner mig som Josef fritzls dotter...vi ska skapa en klubb här inne!kommer kanske ett inlägg senpuss

Av louiseylacamera - 20 februari 2011 17:33

hejhej!


jag kom precis hem efter att ha gått en lång promenad vid havet! ganska skönt faktiskt men så sjuuuukt kallt, det bara bet sig i näsa, ben och haka. it hurts! men nu tinar jag upp för fullt och kroppen blir varm som en sommar dag! haha 


är det bara jag som inte är iväg och åker skidor elr liknande!? Alla kompisar e ju borta förutom typ 3 elr ngt. hmm, vill också åka skidor !  


på tisdag ska jag, min familj och sarah wolfes familj bowla!!! kmr bli så sjukt kul! jag kommer göra tuuusen strikar! (får man hoppas)


Så nu har jag gjort en ny header! vad tycks? :Dkan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha på bakgrunden! för tillfället blir det ljusrosa.


IKVÄLL ÄR DET SOLSIDAN!! mååste se! älskar det! haha Ove är ball! men såå jobbig :S


sitter och spelar spel på mobilen, sååå WB iphone-spel!! ganska bra ändå


 


puss!  

Av louiseylacamera - 19 februari 2011 23:24

hejhej!

nu sitter jag och spelar lite spel på mobilen, sammtidigt som jag SMS:ar med den sötaste! <3


ska nog göra ny header nu/snart ;)


Idag har mina kusiner varit här och ätit, sebbe min kusin sjunger sååå fint och kan spela piano oxå, typ...? nä vad ska man säga, han e inte dålig, han har bara inte...ehmm, känslan för det! jaja han kanske hittar hänslan för musik ngn dag...


blablabla...


Design ska jag också ändra!!


        





fan, vem ska jag välja!?



puss  





Av louiseylacamera - 19 februari 2011 18:02

Hejhej!


har inte haft sån himla lust att blogga den senaste veckan, fortsätt läs så får ni veta...


Sammanfattning av den senaste veckan:


min mamma var så sjuk så jag har varit på Hospice i Malmö hela veckan och inte haft tillgång till data för det mesta.

min mamma dog.


Mamma, du var den sötaste som fanns, du var min älskling. jag älskar dig fortfarande och du har fått den finaste platsen i mitt hjärta. du brydde dig om alla andra innan du ens började tänka på dig själv, du förkänade inte detta! du har inte gjort en fluga förnär men ändå ska du få detta helvetet   den 17 februari 03.39 blev jag förkrossad, jag bröt ihop. jag blev yr och spyfärdig, kunde inte fatta att det var sant. du slutades andas och min värld var förstörd. jag tänker på dig varje dag.

jag har dom BÄSTA kompisarna som finns som stöttar en, vad som än händer! älskar er  

Cancer är förjävligt. det sista du sa var "jag har inte ont" det var en lättnad att få veta att du inte hade ont in i det sista. du kämpade i exakt 4 år. samma dag för 4 år sedan fick du veta att du hade fått cancer. 4 år senare försvann du. du är min skyddsängel.

Mamma du ska bara veta att JAG ÄLSKAR DIG min ängel


sov gott hjärtat<3




Har ny mobil (mammas gammla).

hade en HTC smart black innan men den segar sönder! har nu HTC wildfire.


En fråga: ska jag tona mitt hår mörkare tycker ni?



Mamma <3

  

HTC

 

 

       


sees


  



Av louiseylacamera - 13 februari 2011 21:02

hejhej!

igår spelade  jag 2 handbollsmatcher! första mot Lödde vikigs F-96 och andra mot HK Malmö, vann båda :D jag stog i mål mot lödde, gjorde ett mål då!! på straff ;)

andra mot HK Malmö spelade jag ute och gjorde 3 mål.


Just nu gör jag nt så mkt, e inne på Facebook och bilddagboken, men så klart bloggar jag ju! haha

tittar på nyheterna samtidigt-.-


idag har jag spelat fotbollsmatch oxå, 1-1


sen ville mamma ha kolasnören så pappa och jag gick runt hela möllevångstorget och letade, vi gick in i en affär som hette "Godis Lagret" men dom hade typ allt förutom kolasnören-.-


HA DET!

puss  

Av louiseylacamera - 11 februari 2011 19:11

Hejhej!

Idag har jag vatt i skolan som vanligt, först var det musik  det var roligt, läraren berömde oss väldigt mkt (alli, jag, christine och rebecca) duktiga flickor! 

sen var det Svenska, tittade på en film som hette "Sandor slash Ida".

efter det var det Engelska-.- inget händer där 

after that it's tha boring SO...

movie there too :D 

sen efter det så var det träslöjd, rouligt, rouligt!

sen har jag ju Fotbollsträning i skolan så fotboll efter slöjden, det var sjukt kul idag tyckte jag!  



Asså fy fan vad jag älskar ICA-reklamerna! Ni vet, ICA-jerry och Stig och Ulf och alla!

Suuper!


asså fy fan vad bra!





--------------------------------------------------------------------------------------------------


asså han e så sjuukt söt!  så jävla gullig! 


puss   

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards