louiseylacamera

Alla inlägg den 28 februari 2011

...

Av louiseylacamera - 28 februari 2011 18:23

hejhej


nu har skolan börjat igen! tråkigt, hatar att gå upp så tidigt :(

sov till ca 13.00 på lovet :$


sitter nu och målar naglarna på nytt efter 3 träningar idag, Akademi sen idrott sen handboll. mina naglar ska va glitter under med grön grafitti nagellack på.


lyssnar på en såå sjukt bra och skön låt! elr skön iaf.


dagens låt:

David Gray – Twilight


på fredag ska jag och clara och syrran min och jag tror Elin Ahlinder också ta sånna modellbilder!! kmr bli sjukt roligt, sen ska gänget äta på restaurang! världens bästa Fredag! en nackdel: kan nt vara med och spela mot Dalhem!!!!!!??

katastrof typ, men ska ändå med clara :)


asså en fråga: är det ngn annan än jag som tycker att "jake Gyllenhaal" är snygg?


  


sen tycker jag "hugh Grant" också är söt på ngt sätt :D


  


jag har hittat några klänningar på Nelly.com som e sjukt söta!

(wb clara, clarabostrom.devote.se)


sjukt Söt klänning från Nelly.com  449:-

   


Söt klänning från Nelly.com 339:-

  


söt klänning från Nelly.com 329:-

  


Andra kläder som bara är ett MÅSTE        


jag tyckte dom var fina och passar min stil iaf.


heejdå


puss  

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards