louiseylacamera

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av louiseylacamera - 21 februari 2011 23:10

hejhej!

sitter nu vid datan! mitt internet på min data funkar inte? har både i internet-sladd och trådlöst, konstigt-.-

sitter vid brorsans nu...

veckan...

Tisdag: ska till ngn kurator i Malmö och sen på kvällen bowla med Sarah wolfe!

Onsdag: inget vad jag vet.

Torsdag: Ska till Danmark med Rebecka Winberg till experimentariumet där!

Fredag: ska nog köra laserdome med Ella, Bella och kanske typ Rebecka Winberg och olivia Lindfors, Malin andergberg och josse


Jag gjorde precis en header till min syrra, det e jätte kul att göra headers, hon tyckte min header va fin så den blev lite WB min-.- menmen alltid kul att hjälpa andra!


 


OM NGN VILL SÅ KAN JAG GÖRA EN HEADER TILL DENS BLOGG!


Sitter och e inne på fb just nu, ingen rolig inne på chatten :(

BDB är man också lite social på just nu.

Bloggar gör man också just nu om ni inte fattade det ;=)


Ska jag börja med dagens låt? JA!


Dagens låt:

Justin Bieber – Never Say Never


Diggar den stort! Justin Bieber oxå...

 

puss  

Av louiseylacamera - 21 februari 2011 12:41

HejHej, sitter vid mobilen så man kan inte ändra på texten, kanske inte på kul att läsa då, Olivia lindfors sov över här, super kul! just nu har vi precis vaknat av att pappa ringde min mobil, annars skulle vi sovit längre! klockan är 12.34, morgon trötta kan man säga, hahasitter och läser 1000 kp tidningar, det e roligt. Olivia skrattar sina cp skratt för hon läser flamms och tramms, nu ska vi äta pannkakor, puss

Av louiseylacamera - 21 februari 2011 00:49

HejHej, sitter fortfarande har inne i det lilla rummet-.- men med har ganska kul ändå;) har fått in en data! fasst jag sitter fortfarande vid mobilen:p haha, stort bråk mellan oss och killarna!! barnsliga...haha, fett kul Olivia lindfors<33puss

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards