louiseylacamera

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av louiseylacamera - 23 februari 2011 21:18

hejhej


Är hos Rebecka Winberg nuu!

brorsan och syrran är också här, ska ju till experimentariet i Danske land imon!


   Jag till vänsterbella i mitten och becka till höger!


Dagens låt:

Bruno Mars – Grenade


dagens ord:

säl.


kmr nog några bilder sen från kvällen...

 rebecka tycker att vi ska ha massa dagens så...


Dagens djur:

Kamel

 

mkt gullig :D




Dagens frukt:

Aprikos

   visst ser det gott ut? eller...


Dagens färg:

Bajsbrun

  


den färgen.


jättemoget.



Suuper gullig kille: 


Billy Gilman

  

Billy Gilman – One Voice


Av louiseylacamera - 23 februari 2011 00:31

heeeej


Sitter Vid brorsan mins dator! sitter här med min svart, rosa prickiga hello kitty pjamas!! (den låter väldigt...barnslig, 3 årsaktig, men det ÄR den inte)

tänkte visa bild men SÅKLART hittar man inte dom på HM:s hemsida...



Asså mååste köpa dessa! (till sommaren då)   

min stil lixom!



En sak, min brorsa la ut detta på FB:


jag ser ut sm en astronaut på pizza i din mammas sko som luktar som en elefant i det danska landets flagga som ligger på mcDonalds tak på Centersyds mitten bit i kubas nationalsångshäfte i en Israelitisk gudsböns näshårsstump i regnet i regnskogarnas vilda, grön/blå, rutiga och runda monografiska rektangulära mobilhögtalar sladds kontakt som jag nyss satte i väggen. :D


ngn annan som inte fattar vad han "gaggar" om?



Idag har jag bowlat med sarahs familj och min! va awesome!! gjorde 3 stikear, jag blev glad bara jag gjorde en! suuger på bowling. det var 7 minuter tills vi skulle få banan och jag kutade till SF för att köpa "Ahlgrens bilar". (var på Entré).  har med mej en tjuga för jag skulle ha en påse själv och sen pappas kort för att köpa till dom andra och jag hade sjuukt bråttom, då skulle som framför mej i kön köpa biljett till bio, och efter 5 minuter så hade dom det men sen dom bah: när slutar bion? då fick dom i kassan typ försöka leta upp det och krångla, och SEN fick jag handla och då tog jag fram 3 stycken påsar med "ahlgrens" och dom bah: "nä, vi tar inte kort med kod, du måste visa legg. men du kan sticka till BANKOMATEN och ta ut pengar". jag skulle aldrig hinna så jag tog min tjuga och köpte en påse och gick surt till bowlingen igen. alla tjuv tog ju från mej hela tiden...

I-LANDSPROBLEM!! 


  


Imorgon blir det Rebecka Winberg! ska nanna hos henne. sen upp tiidigt till DANSKE LAND! ska till experimentariet i köpenhamn. kmr bli fett kul! 3:de gången där med henne!



sen Laserdome då på fredag med Ella, Rebecka W, Bella (syrran), Olivia Lindfors, Malin Anderberg och Josse!!! :D






 


Puss    






Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards