louiseylacamera

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av louiseylacamera - 30 oktober 2010 21:24

hellooyy!


idag när jag va och tittade på fotboll så gick jag och tävlade lite i halvlek, man skulle skjuta först ett skott och sen nästa skott skulle vara exakt lika hårt. och jag sköt

60 km/h på första och 60 km/h på andra så jag vann en väska! :D:D men väskorna va slut så dom skulle skicka hem en väska inom 2 VECKOR!! palla vänta så länge...

men jaja jag får vänta.


och sen så tävlade jag och några andra i mitt lag mot några killar från malmö. man skulle skjuta i några hål som gav olika poäng, dom fick 90 p och vi fick 250 p!!!

vi ägde ut dom totalt!!   alla sju som tävlade av oss fick vars en kortlek;P haha!


dom killarna bah: fan, dom tjejerna är ju bra!

vi bah: klart vi e.


vi e kaxiga.


puss   


Av louiseylacamera - 30 oktober 2010 20:26


SCAARRYYY!

igår tittade jag, Clara, Isabelle och Som på en JÄTTE läskig skräckfilm 

den hette "night mare on Elm st". den ska vi se på mitt halloween kalas. Alla kommer att skrika ihjäl sig!!!


puss   



Av louiseylacamera - 30 oktober 2010 20:18

Heej!!<3


idag har jag tränat 99:orna i handboll:P<3 dat va as roligt!!! jag skulle typ tipsa vad man skulle göra bättre och så;P


efter det så åkte vi till malmö och tittade på f-95:orna i fotboll! dom blev näst bästa f-95:orna i hela SVERIGE!!!  det är mäktigt! i malmö var jag ochså på triangeln och köpte godis och lite så:D gott...


imorgon ska jag ha mitt halloween kalas:D!!! längtar, det kommer bli jätte kul!

sen längtar jag också tills på onsdag då jag fyller 13! det är stort att fylla tonåring!


Grattis??? Kommenteraaa!!!


puss   

Presentation


Hej, jag heter Louise :D och bor i skåne

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards